duminică, 11 decembrie 2011

Scrisoare pentru MOS CRACIUN

4 comentarii:

  1. Draga Mos Craciun,
    Sunt o fetita din Bucuresti si ma numesc Irina-Teofana si am 7 ani. Anul acesta am inceput clasa a-I-a. Draga Mos Craciun, parintii mei mi-au spus ca vei veni in noaptea de ajun, implinind visele copiilor... iti spun ca am fost cuminte,am invatat bine, si pe aceasta cale, iti zic ca mi-as dori o papusa MAIA - care creste, laptopul testoasa, o carte de colorat si de povesti, o bluza si Toffy - poneiul cel mai sensibil...daca tu Mos Craciun, consideri ca merit mai mult...te las pe tine Mos Craciun sa decizi. Iti promit ca voi fi in continuare un copil cuminte si bun si imi voi iubi parintii. Tu pup, Teo

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Mosule
    Ma numesc Beatrice Gabriela si anul acesta doresc sa imi aduci catelusul Boby cu cele trei fluiere, iar pt Alexia o papusa Barbie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. c dradut si eu scriam mosului cand aveam 7 ani asa de tare credeam in el!

    RăspundețiȘtergere